Zelfs mijn moeder traint mee!

26 augustus 2024 10:51

Daar gingen we hoor, afgelopen zaterdagmiddag, gezellig saampjes op de fiets. Flesje water en een mueslibol voor onderweg.

Van Vinkeveen naar Woerden, via uitkijktoren de ''grote Sniep'' en Kasteel de Haar, met een fohnwind vanaf de zijkant.

's Ochtends heb ik samen met Jaap de MTB-route van Leersum gefietst, daarna de brandstof (groene smoothies, bananen en boterhammetjes met pindakaas) aangevuld en hup, door naar Vinkeveen. Wind in de rug, dus ik was er zo:).

Vandaag nog 1 keer hoogtemeters maken en de andere dagen gewoon blijven bewegen en uitrusten.

En dan zijn we er klaar voor om vrijdag om 7.30 uur te verzamelen aan de start.

Onze tactiek: rustig beginnen, zorgen voor genoeg energie en vocht, plezier hebben met elkaar (we zijn met een groepje van 25 ongeveer) elkaar opbeuren en het belangrijkste doel voor ogen houden: WE CYCLE FOR HOPE!!!

Om 8 uur, roetsj, vertrekken we en om 18 uur zullen we (kledderig en ziltig) elkaar high fiven bij de blauwe schuur in Amerongen.

Mocht je willen komen aanmoedigen of een verantwoorde manier van leedvermaak willen beleven, dan raad ik je aan om langs een wat langere klim te gaan staan (die zijn er). Dan zie je ons heel langzaam naar boven kruipen. Qua tijdstip raad ik eind van de middag aan, zo rond 17 uur:)!

HEEL ERG BEDANKT voor al jullie support!!

OP NAAR DE 1000 EURO!

Stand vandaag is 655 euro, geweldig!!